Lave omkostninger reklame og svindel på internettet

“En virksomhed uden fortegn er et tegn på ingen business”. Dette er en reklame banner eller tilbud, kan ses i store reklametavler langs vejene og på toppen af bygninger, der er ledig eller side. Radio- og tv ville sige, “dette program vil ikke blive vist eller høres uden reklame”. Det er sandt, da de fleste af os ser gratis tv-kanal og programmer er produceret af betalinger af reklamer.

Virksomhedsejere forstå, hvor vigtigt en annonce er. Det er på denne måde, at de ville fortælle alle at de sælger produkter og tilbyde tjenester. De ville ikke have salg, som til gengæld give dem fortjeneste, hvis folk ikke ville mærke og købe deres produkter og benytte sig af deres tjenester.

Det er imidlertid ikke glad for at bemærke, at der er mennesker, der vil forsøge at stjæle penge fra annoncører og virksomhedsejere af tilbyder billige reklame pakker og ikke leverer den aftalte ydelse. Virksomhedsejere og annoncører skal informeret om dette, fordi de ville blive ofre for en fidus.

Fidus her er når annoncøren betalt for disse forskellige former for tjenesteydelser, men ingen eller nogle af dem er ikke rigtig selv udført. Det vigtigste punkt at overveje her er hvem er annoncøren indgå med. For at undgå at blive flået gør en baggrundskontrol af at vide følgende vil hjælpe.

-tidligere vellykkede projekter så indlysende på kunder kommentarer

-et godt omdømme, der vil blive bekræftet af hans referencer, (mennesker, han er havde sidste transaktion med, og der er også hæderlige)

Pay-per-click annoncekampagne er når en annoncør ville betale en visse aftalte beløb af search engine udviklere hver gang en bruger klikker på at banner. Dette var en god ide, før det ikke blev rørt af hackere, der har udviklet et bestemt program til automatisk Klik på dette banner, hvilket øger beløbet skal betales af annoncøren. Næste betalende ordningen var den “pay-per-action”, som er sværere at hacke da annoncøren vil kun betale search engine udviklere et aftalt beløb hver gang et salg ville ske på denne kunde.

Én ting er sikker, reklame på internettet er ikke let, men det er sjovt, især når man forstår fuldt ud magten af internettet. Det er ikke en ensrettet middel til reklame som tv eller radio, men det er en interaktiv avenue til annoncøren og de potentielle kunder.

Leave a Reply

Your email address will not be published.